Veelgestelde vragen
Alle vragen met betrekking tot de producten, verzending, garantie en retourneren.
Meer vragen? Neem contact met ons op.
Producten
Kunnen de speakers worden verbonden met alle Bluetooth apparaten?
Ja. Zolang een apparaat bluetooth heeft en geluid of muziek kan afspelen, is het compatible.
Verbind je apparaat (bijvoorbeeld een smartphone) via de "pair" knop op de meegeleverde afstandsbediening of via de knop op de speaker zelf.
Zie voor meer uitleg de handleiding.
Welke aansluitingen zitten er op de speaker?
Alle belangrijke soorten aansluitingen zijn aanwezig: Bluetooth, AUX, USB, RCA en SPDIF.
Wat zit er in de verpakking?
- Richard & Anthony speaker
- Afneembare poten
- Afstandsbediening
- Handleiding
- Stroomkabel
Is de meegeleverde afstandsbediening per se nodig?
Nee, het is een optionele toevoeging. Aan de rechter zijkant van de speaker vind je een volume, bas en treble knop. Ook kun je draadloos via Bluetooth het volume aanpassen op bijvoorbeeld je telefoon.
Heeft de speaker een batterij?
Nee. De speaker sluit je aan op het stopcontact met de meegeleverde kabel. Zet de speaker neer in bijvoorbeeld de woonkamer, slaapkamer, of op kantoor. Onze speakers zijn er niet voor bedoeld om vaak van locatie te veranderen.
Kan ik de handleiding ook digitaal ontvangen?
Jazeker. Deze kun je hier vinden.
Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is altijd: op werkdagen voor 22:00 besteld, morgen in huis. In een klein aantal gevallen heeft PostNL vertraging waardoor het 2 tot 3 dagen kan duren.
Hoe wordt de bestelling geleverd?
De verzending gaat via PostNL. Omdat de speakers van hoge kwaliteit zijn en redelijk groot, is er een handtekening nodig bij ontvangst.
Vanaf welke locatie wordt mijn bestelling verzonden?
Onze producten staan bij ons voorraad in ons magazijn in Nederland. Wij leveren dus altijd direct uit eigen magazijn.
Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
De track&trace code van je bestelling kun je terug vinden in de email. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, krijg je een PostNL track&trace code toegestuurd.
Ik ben op de leverdag niet thuis, en nu?
PostNL zal je bestelling naar het dichtstbijzijnde afleverpunt brengen. Download de PostNL app of check je track&trace code om te zien waar je de bestelling kunt ophalen.
Garantie
Hoe lang heb ik garantie?
De garantie is één jaar. Mocht het product niet meer functioneren zoals bedoelt zullen wij het product retour terug nemen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren is simpel. Ga hier naar onze retour pagina en volg de instructies.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Binnen 30 dagen na aankoop niet. Wil je daarna retourneren? Als het product niet kapot en dus nog prima functioneert zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Mag ik retourneren zonder de originele verpakking?
Jazeker. De originele verpakking mag missen of beschadigd zijn. Zorg er wel voor dat alle toebehoren zoals kabels en afstandbediening mee terug gestuurd worden.
Wat zijn de garantie voorwaarden?
Over het algemeen doen we niet moeilijk over de garantie. Zolang het product in de originele staat is, kunnen we het retour nemen. De volledige retourvoorwaarden lees je hier.